HOUPADLO A PLÁCAČKA NA MOUCHY
Diana Brablcová, Bca. Michala Říhová, Kateřina Kosařová, Bca. Markéta Ptáčková, Paulína Košíková, Miroslava Skoupá, Laura Mikušková, Agáta Železná, Linda Suchanová, Bca. Nikola Turečková, Maria Federová, Marie Petrželková, Vendula Štrofová, Bca. Karolína Hamlová
DĚTSKÉHO HOUPALA
V rámci ateliérového zadání bylo navrhnout a vytvořit dětské houpalo. toto úkol byl nejenom kreativní, ale také vyžadoval důkladnou rešerši, řešení ergonomie, tvorbu skic a v neposlední řadě také vytvoření prototypů. cílem bylo vytvořit bezpečné, poutavé a zábavné houpalo, které bude inspirací pro další generace dětí. Studenti se na začátku svého projektu věnovali důkladné rešerši, která zahrnovala studium existujících houpaček na trhu, analýzu trendů v dětském designu a zkoumání potřeb a přání dětí. Prozkoumali různé materiály, mechanismy a styly houpaček, aby získali komplexní přehled o možnostech, které mají k dispozici. Dalším důležitým aspektem byla ergonomie houpala. studenti se zaměřili na to, aby jejich návrh byl pohodlný a bezpečný pro děti různého věku. zohlednili správné rozměry, výšku a polohu sedátka, aby se minimalizovalo riziko pádu nebo úrazu.
Na základě získaných poznatků a inspirace z rešerše začali studenti vytvářet skici svého dětského houpala. skicy jim pomohly vizualizovat různé koncepty a možnosti designu. experimentovali s tvary, barvami a vzory, aby vytvořili zábavný a lákavý vzhled houpala. V této fázi se také zaměřili na prvky, které by mohly přispět k vývoji dětské fantazie a kreativity. Po dokončení skic se studenti přesunuli k vytváření prototypů. pracovali s různými materiály, jako dřevo, kov nebo plast, aby si vyzkoušeli jejich vlastnosti a možnosti. Vytvořili prototypy ve skutečné velikosti, které umožnily testování ergonomie, stability a funkčnosti houpala. Prototypy byly také testovány dětmi, aby se získala zpětná vazba ohledně jejich zážitku a pohodlí při houpání.
Ateliérové zadání navrhování dětského houpala bylo pro studenty designu náročným, ale zároveň velmi inspirativním úkolem. prostřednictvím rešerše, řešení ergonomie, kreslení skic a vytváření prototypů se studenti zaměřili na vytvoření bezpečného, poutavého a zábavného houpala pro děti. tento projekt jim umožnil rozvíjet svou kreativitu, technické dovednosti a schopnost přemýšlet z pohledu uživatele.
V rámci ateliérového zadání bylo navrhnout a vytvořit dětské houpalo. toto úkol byl nejenom kreativní, ale také vyžadoval důkladnou rešerši, řešení ergonomie, tvorbu skic a v neposlední řadě také vytvoření prototypů. cílem bylo vytvořit bezpečné, poutavé a zábavné houpalo, které bude inspirací pro další generace dětí. Studenti se na začátku svého projektu věnovali důkladné rešerši, která zahrnovala studium existujících houpaček na trhu, analýzu trendů v dětském designu a zkoumání potřeb a přání dětí. Prozkoumali různé materiály, mechanismy a styly houpaček, aby získali komplexní přehled o možnostech, které mají k dispozici. Dalším důležitým aspektem byla ergonomie houpala. studenti se zaměřili na to, aby jejich návrh byl pohodlný a bezpečný pro děti různého věku. zohlednili správné rozměry, výšku a polohu sedátka, aby se minimalizovalo riziko pádu nebo úrazu.
Na základě získaných poznatků a inspirace z rešerše začali studenti vytvářet skici svého dětského houpala. skicy jim pomohly vizualizovat různé koncepty a možnosti designu. experimentovali s tvary, barvami a vzory, aby vytvořili zábavný a lákavý vzhled houpala. V této fázi se také zaměřili na prvky, které by mohly přispět k vývoji dětské fantazie a kreativity. Po dokončení skic se studenti přesunuli k vytváření prototypů. pracovali s různými materiály, jako dřevo, kov nebo plast, aby si vyzkoušeli jejich vlastnosti a možnosti. Vytvořili prototypy ve skutečné velikosti, které umožnily testování ergonomie, stability a funkčnosti houpala. Prototypy byly také testovány dětmi, aby se získala zpětná vazba ohledně jejich zážitku a pohodlí při houpání.
Ateliérové zadání navrhování dětského houpala bylo pro studenty designu náročným, ale zároveň velmi inspirativním úkolem. prostřednictvím rešerše, řešení ergonomie, kreslení skic a vytváření prototypů se studenti zaměřili na vytvoření bezpečného, poutavého a zábavného houpala pro děti. tento projekt jim umožnil rozvíjet svou kreativitu, technické dovednosti a schopnost přemýšlet z pohledu uživatele.